Skriblerier om hverdagsliv, interiør, baking og andre sysler!

Skriblerier om hverdagsliv, interiør, baking og andre sysler!

torsdag 22. mars 2012

Lysdekorering

Gaver er gøy å gi og det er ekstra stas å gi bort noe man har laget selv! Muligens større fallhøyde om ikke mottakeren skulle like det den får, men samtidig vet man jo at personen har lagt ned tid i å skape denne tingen og det varmer iallefall mitt hjerte å få slike gaver! Lys er en ting jeg synes er morsomt å dekorere og gi bort. Her er noen av lysene jeg har lagd :)









Ha en fortsatt fin uke!

7 kommentarer:

  1. Kjempe flotte Kine!!!!

    Klem, klem Lena

    SvarSlett
  2. Fine og kjempekoselige gaver :)

    SvarSlett
  3. Så søte gaver! Og fin blogg du har Kine :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  4. Nydelige lys.

    Går i lysdekorering her også om dag, er bare kjempegøy.

    Legger meg til og følger deg.

    Klem Inger

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig! Velkommen som følger :)

      Slett
  5. Så utrolig fine, hvordan gjør man dette?

    SvarSlett
    Svar
    1. Bruker embrossingpistol til å lage lys også dekorerer jeg de med diverse bånd og nåler :)

      Slett