Skriblerier om hverdagsliv, interiør, baking og andre sysler!

Skriblerier om hverdagsliv, interiør, baking og andre sysler!

søndag 15. april 2012

Ønsker dere en fin uke!

I dag var jeg på harryhandel med mamma og broren min med hele familien. Var veldig koselig! Ble ikke så mye kjøtt, men en del vaskepulver og den slags. Også fikk jeg meg stilige, hvite Pumasko til 250 svenske kr som egentlig kosta 900 kr!! Så nå kan godt sola titte frem de neste dagene, så jeg får tatt dem i bruk!

Nå er vi i midten av april og det er bare drøyt en måned til jeg begynner å jobbe igjen. Men før den tid gleder jeg meg til å få tatt fatt på hagen. Elsker å så grønnsaker, urter og plante blomster ute. Er ikke lenge før! Imens ønsker jeg dere en flott kommende uke med denne ukens blomsterbukett :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar