Skriblerier om hverdagsliv, interiør, baking og andre sysler!

Skriblerier om hverdagsliv, interiør, baking og andre sysler!

mandag 18. juni 2012

En liten oppdatering :)

Nå har jeg vært tilbake i jobb i 4 uker og det har dessverre blitt lite blogging. Tiden er dyrebar, så ettermiddagen den har vært tilbrakt med min lille hjerteknuser :) Og når hun har lagt seg, så har jeg vært mer eller mindre klar for senga selv! Tar vel litt tid å komme inn i rutiner. Er jo en helt ny hverdag for meg med jobb og barn, men alt går seg til så kommer nok sterkere tilbake på bloggerfronten. Synes jo det er veldig gøy å vise frem hjemmet mitt :)

Det har jo skjedd en del i det siste... Her har jeg "laget" (Skikkelig mye jobb må jeg si;) pallesofa, samboern har snekret langbord og tilhørende benker. Vi har begynt å male vinduer og "lister" i en mørkere gråfarge - mens huset fortsatt er hvitt. Fortsatt pittelitt skeptisk til fargevalget, men tror det blir fint ;) Bare været tar seg opp litt nå, så skal jeg få tatt bilder fortløpende. Ikke noe gøy å knipse i øsepøse regn! Denne uken har jeg ferie og den skal jeg nyte sammen med lille familien min og huset skal pleies :)

Vi blogges!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar