Skriblerier om hverdagsliv, interiør, baking og andre sysler!

Skriblerier om hverdagsliv, interiør, baking og andre sysler!

onsdag 20. juni 2012

Gavekort er gøy!

I dag var jeg på Låven for å bruke gavekortet jeg vant av Fru Sjøaker. Det var mye fin interiør og masse klær fra kjente norske designere blant andre. Fru Sjøaker tipsa meg om at det lå et "visittkort" i kassa og på baksiden stod det "30 prosent avslag på en valgfri vare" - utnyttet meg selvfølgelig av det ;) Så da fikk jeg denne fine Madonnaen for bare 200,- og det var jo det gavekortet var på!


Elsker ting som enten er gamle eller som ser gamle ut!


Var ikke så lett å shoppe med lillemor i armene - Kunne jo ikke akkurat legge henne fra meg i en butikk full av knuselige pyntegjenstander.. ;) Men fikk øye på to ting til jeg måtte ha med meg denne gang: Et gammeldags foto/skilt og en søt hjertehenger. Begge har fått plass på Ada Sofies rom! Sammen med settekassen jeg ordnet i går og nye gardinene som har kommet på plass, ble jeg riktig så fornøyd. Får håpe Ada Sofie liker det også, hun er en jente av få ord - enda :)



3 kommentarer:

  1. Så på akkurat det samme som deg da jeg var der :) kjempefint !!!

    SvarSlett
  2. Så fin madonna. Og digget hengeren!!!!

    Lena

    SvarSlett
  3. Kjekt med gavekort :P Så søt kleshenger og settekassen ble veldig fin! :)

    SvarSlett