Skriblerier om hverdagsliv, interiør, baking og andre sysler!

Skriblerier om hverdagsliv, interiør, baking og andre sysler!

mandag 4. juni 2012

Forglemmegei

Det har vært stille fra meg denne uken. Det er ikke det at jeg ikke har noe å blogge om, men jeg må innrømme at huset har sett ut som et takras i det siste og det er ikke veldig fristende å vise dere det ;) Rydder, støvsuger, vasker, men like ille etter 5 minutter, så da gir jeg opp! I dag fikk huset litt stell og kjærlighet og det ble koseligere med en gang. Om det er flere som har det som meg, så må dere gjerne innrømme det ;) Kjenner jeg blir misunnelig over hvor flott alle har det til enhver tid. Når jeg skal ta bilder til bloggen, må jeg gjerne rydde og vaske i en halv dag først - litt satt  spissen kanskje!? Men likevel.. Alt er hvertfall ikke alltid klappet og klart og fantastisk, men potensiale er det nok av ;)


Plukket noen søte, små og pastellblå Forglemmegei i dag. De pynter nå opp stua mi og minner meg om at det ikke alltid skal så mye til for å få det koselig i hverdagen..
Ønsker dere ei god uke!



2 kommentarer:

  1. Nydelig bilde av Madonnaen og Forglemmegei :)

    God uke ønskes deg !

    SvarSlett
  2. Hei vennen :)

    Du er ikke alene! ;) Her er det som regel leker utover hele stua, og klær her og der, ikke bloggbart til enhver tid nei ;)

    Nydelig bilde hos deg av de søteste forgelmmegei - de er sååå nydelige :)

    Tusen takk for så koselig hilsen hos meg :) Du får bare la hundene leke masse på gulvet, he-he ;)

    Ha en fin dag og kos deg :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett