Skriblerier om hverdagsliv, interiør, baking og andre sysler!

Skriblerier om hverdagsliv, interiør, baking og andre sysler!

mandag 7. januar 2013

Standen

Før jul stilte jeg ut lysene mine på julemesse sammen med mamma og bildene hennes :) Noen av dere lurte på bilder fra messa. Jeg glemte jo helt av å ta bilder, så det ble bilde med mobilen helt på tampen av messa - og de fleste lysene solgt :)
Standen vår..



Disse motivene solgte best, så mellom lørdag og søndag måtte jeg lage flere :)
 
Det å stå på stand var en kald og lang opplevelse, så til tross for at jeg solgte mange lys, så tror jeg at jeg holder meg til å selge ved bestilling fra nå av :)


-Kine

2 kommentarer:

  1. Så flott at lysene ble en suksess :) Fin stand !

    Klem Monica

    SvarSlett
  2. Hei Kine Marie!
    Har du har en mail jeg kan kontakte deg på? Er en ting jeg lurer på :)
    Send meg gjerne en mail til gunhild.gdamen@gmail.com!
    Hilsen Gunhild.

    SvarSlett