Skriblerier om hverdagsliv, interiør, baking og andre sysler!

Skriblerier om hverdagsliv, interiør, baking og andre sysler!

lørdag 25. februar 2012

Min aller første marsipankake!

Bakte marsipankake i dag, eller dvs i natt. Hadde ingen spesiell anledning, hadde bare lyst til å prøve meg. Min bror er blitt en reser på å bake flotte marsipankaker, så jeg ble motivert til å prøve selv. For å være første gang må jeg si meg veldig fornøyd med resulatet :) Hvis noen lurer, så er det et forsøk på en sløyfe den "tingen" toppen! Hihi.

 

Gleder meg til å prøve flere ganger :)

8 kommentarer:

  1. Du er flink da snuppa :)

    SvarSlett
  2. Takk for det :) Men hvem er du? Hehe

    SvarSlett
  3. Den var jo helt fantastisk:) Å tenk at det er første forsøket! Jeg er kjempeimponert:)

    Madeleine:)

    SvarSlett
  4. Fy søren det der kan umulig være første forsøk vel? Den var jo knall fin jo! Du er så flink asså!

    SvarSlett
    Svar
    1. Første gang jeg jobber med marsipan jo :) Prøvd meg en gang med marsmallowsfondant før. Nogenlunde samme konsept, men mye lettere å jobbe med. Mer tøyelig og lett materiale :) Takk, takk :))

      Slett
  5. Er akkurat slik en ekte marsipankake skal se ut :) nydelig !

    SvarSlett