Skriblerier om hverdagsliv, interiør, baking og andre sysler!

Skriblerier om hverdagsliv, interiør, baking og andre sysler!

fredag 3. februar 2012

Helg!

Torsdager er vaske- og handledag for oss.
Og det er så deilig når huset er rent og kjøleskapet fullt til helga!
For et par uker siden bestemte jeg meg for at jeg også skulle kjøpe inn ferske blomster hver torsdag, for blomster gjør meg så glad!


Med fine blomster på bordet og solskinn ute, kan ikke helga bli annet enn bra!

Ønsker dere alle ei fantastisk god helg!

3 kommentarer:

  1. Vasker og handler inn selv torsdag eller fredag. Blomster derimot, det er det dårlig med her i huset.... :/


    God helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Alltid vært dårlig med blomster her og, men etter dåpen ble hele huset fyllt med blomsterbuketter - og det var en skikkelig stemningsskaper :) Så da bestemte jeg meg for at hver torsdag skulle jeg kjøpe inn en liten bukett.

      Slett